Salygos gauti kompensaciją:
1. Turi būti diegiama tik nauja ir anksčiau nenaudota įranga ir susiję komponentai.
2. Pagal Aprašą finansuojamų įkrovimo stotelių prieiga turi būti labai didelės galios įkrovimo prieiga, kurios atiduodamoji galia perduodant elektrą elektrinei transporto priemonei yra ne mažesnė kaip 150 kW.
3. Elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga (-omis) turi atitikti Elektromobilių įkrovimo prieigų prieinamumo specifikaciją PAS 1899:2022.
4. Vienos įkrovimo stotelės atiduodamoji galia apima visų joje esančių įkrovimo prieigų atiduodamąją galią, o įkrovimo parko atiduodamoji galia – visų jame esančių įkrovimo stotelių atiduodamąją galią. Atiduodamoji galia suprantama kaip didžiausia galia, išreikšta kW, kurią įkrovimo prieiga, stotelė ar įkrovimo parkas gali perduoti prie jos (jo) prijungtoms transporto priemonėms.
5. Pagal Aprašo 2.2.1 papunktį šalia TEN-T kelių viename JP projekte nustatytų kelio ruožų abiejose kelio pusėse arba vienoje kelio pusėje turi būti įrengiama ne mažiau kaip nustatyta įkrovimo parkų su ne mažesne kaip nustatyta juose įrengiamų įkrovimo stotelių sumine galia ir ne mažiau kaip nustatyta ne mažesnės kaip nustatyta galios įkrovimo prieigų:
5.1 kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda (priklausančio TEN-T pagrindiniam kelių tinklui) 40–60 km ruože abiejose kelio pusėse turi būti įrengta ne mažiau kaip po vieną įkrovimo parką, kiekviename iš šių įkrovimo parkų įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 2 800 kW ir kiekviename turi būti įrengta ne mažiau kaip dvi ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; arba vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 5 600 kW ir įrengta ne mažiau kaip keturios ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; įkrovimo parkas turi būti lengvai pasiekiamas (privažiuojamas) iš abiejų važiavimo krypčių ir abiem kryptimis turi būti įrengtas atitinkamas ženklinimas;
5.2. kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 100–120 km ruože abiejose kelio pusėse turi būti įrengta ne mažiau kaip po vieną įkrovimo parką, kiekviename iš šių įkrovimo parkų įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 2 800 kW ir kiekviename turi būti įrengta ne mažiau kaip dvi ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; arba vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 5 600 kW ir įrengta ne mažiau kaip keturios ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; įkrovimo parkas turi būti lengvai pasiekiamas (privažiuojamas) iš abiejų važiavimo krypčių ir abiem kryptimis turi būti įrengtas atitinkamas ženklinimas;
5.3. kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 160–180 km ruože abiejose kelio pusėse turi būti įrengta ne mažiau kaip po vieną įkrovimo parką, kiekviename iš šių įkrovimo parkų įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 2 800 kW ir kiekviename turi būti įrengta ne mažiau kaip dvi ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; arba vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 5 600 kW ir įrengta ne mažiau kaip keturios ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; įkrovimo parkas turi būti lengvai pasiekiamas (privažiuojamas) iš abiejų važiavimo krypčių ir abiem kryptimis turi būti įrengtas atitinkamas ženklinimas;
5.4. kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 220–240 km ruože abiejose kelio pusėse turi būti įrengta ne mažiau kaip po vieną įkrovimo parką, kiekviename iš šių įkrovimo parkų įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 2 800 kW ir kiekviename turi būti įrengta ne mažiau kaip dvi ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; arba vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 5 600 kW ir įrengta ne mažiau kaip keturios ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; įkrovimo parkas turi būti lengvai pasiekiamas (privažiuojamas) iš abiejų važiavimo krypčių ir abiem kryptimis turi būti įrengtas atitinkamas ženklinimas;
5.5. kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 280–300 km ruože abiejose kelio pusėse turi būti įrengta ne mažiau kaip po vieną įkrovimo parką, kiekviename iš šių įkrovimo parkų įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 2 800 kW ir kiekviename turi būti įrengta ne mažiau kaip dvi ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; arba vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 5 600 kW ir įrengta ne mažiau kaip keturios ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; įkrovimo parkas turi būti lengvai pasiekiamas (privažiuojamas) iš abiejų važiavimo krypčių ir abiem kryptimis turi būti įrengtas atitinkamas ženklinimas;
5.6. kelio Nr. A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga (priklausančio TEN-T pagrindiniam kelių tinklui) 0–10 km arba kelio Nr. A17 Panevėžio aplinkkelis 10–20 km ruože abiejose kelio pusėse turi būti įrengta ne mažiau kaip po vieną įkrovimo parką, kiekviename iš šių įkrovimo parkų įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 2 800 kW ir kiekviename turi būti įrengta ne mažiau kaip dvi ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; arba vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 5 600 kW ir įrengta ne mažiau kaip keturios ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; įkrovimo parkas turi būti lengvai pasiekiamas (privažiuojamas) iš abiejų važiavimo krypčių ir abiem kryptimis turi būti įrengtas atitinkamas ženklinimas;
5.7. kelio Nr. A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (priklausančio TEN-T pagrindiniam kelių tinklui) 40–60 km ruože abiejose kelio pusėse turi būti įrengta ne mažiau kaip po vieną įkrovimo parką, kiekviename iš šių įkrovimo parkų įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 2 800 kW ir kiekviename turi būti įrengta ne mažiau kaip dvi ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; arba vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 5 600 kW ir įrengta ne mažiau kaip keturios ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; įkrovimo parkas turi būti lengvai pasiekiamas (privažiuojamas) iš abiejų važiavimo krypčių ir abiem kryptimis turi būti įrengtas atitinkamas ženklinimas;
5.8. kelio Nr. A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (priklausančio TEN-T pagrindiniam kelių tinklui) 30–50 km ruože abiejose kelio pusėse turi būti įrengta ne mažiau kaip po vieną įkrovimo parką, kiekviename iš šių įkrovimo parkų įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 2 800 kW ir kiekviename turi būti įrengta ne mažiau kaip dvi ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; arba vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 5 600 kW ir įrengta ne mažiau kaip keturios ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; įkrovimo parkas turi būti lengvai pasiekiamas (privažiuojamas) iš abiejų važiavimo krypčių ir abiem kryptimis turi būti įrengtas atitinkamas ženklinimas;
5.9. kelio Nr. A3 Vilnius–Minskas 0–10 km (priklausančio TEN-T pagrindiniam kelių tinklui) ruože vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 2 800 kW ir įrengta ne mažiau kaip dvi ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos, arba kelio Nr. A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis (priklausančio TEN-T pagrindiniam kelių tinklui) 0–9 km ruože abiejose kelio pusėse turi būti įrengta ne mažiau kaip po vieną įkrovimo parką, kiekviename iš šių įkrovimo parkų įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 2 800 kW ir kiekviename turi būti įrengta ne mažiau kaip dvi ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos, arba Vilniaus vakarinio aplinkkelio (priklausančio TEN-T pagrindiniam kelių tinklui) 0–9 km ruože vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 2 800 kW ir įrengta ne mažiau kaip dvi ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieigos; įkrovimo parkas turi būti lengvai pasiekiamas (privažiuojamas) iš abiejų važiavimo krypčių ir abiem kryptimis turi būti įrengtas atitinkamas ženklinimas;
5.10. kelio Nr. A2 Vilnius–Panevėžys (priklausančio TEN-T visuotiniam kelių tinklui) 70–90 km ruože vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 1 400 kW ir įrengta ne mažiau kaip viena ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieiga;
5.11. kelio Nr. A14 Vilnius–Utena (priklausančio TEN-T visuotiniam kelių tinklui) 80–100 km ruože vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 1 400 kW ir įrengta ne mažiau kaip viena ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieiga;
5.12. kelio Nr. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė (priklausančio TEN-T visuotiniam kelių tinklui) 80–100 km ruože vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 1 400 kW ir įrengta ne mažiau kaip viena ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieiga;
5.13. kelio Nr. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas (priklausančio TEN-T visuotiniam kelių tinklui) 80–100 km ruože vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 1 400 kW ir įrengta ne mažiau kaip viena ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieiga;
5.14. kelio Nr. A11 Šiauliai–Palanga (priklausančio TEN-T visuotiniam kelių tinklui) 60–80 km ruože vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 1 400 kW ir įrengta ne mažiau kaip viena ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieiga;
5.15. kelio Nr. A4 Vilnius–Varėna–Gardinas (priklausančio TEN-T visuotiniam kelių tinklui) 80–100 km ruože arba kelio Nr. 128 Naujieji Valkininkai–Daugai–Alytus (priklausančio TEN-T visuotiniam kelių tinklui) 20–40 km ruože vienoje (pasirinktoje) kelio pusėje turi būti įrengtas ne mažiau kaip vienas įkrovimo parkas, kuriame įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 1 400 kW ir įrengta ne mažiau kaip viena ne mažesnės kaip 350 kW atiduodamosios galios įkrovimo prieiga.
6. Sunkiųjų elektrinių transporto priemonių įkrovimo parkai su stotelėmis su prieiga (-omis) privalo būti įrengti palei Aprašo 3.4.5 papunktyje išvardytus kelio ruožus arba ne didesniu kaip 3 km atstumu nuo artimiausio išvažiavimo kelio iš nustatyto ruožo (atstumas matuojamas važiuojant keliu). Vienam Aprašo 3.4.5 papunktyje numatytam ruožui tas pats pareiškėjas gali pateikti tik vieną paraišką.
7. Jei pagal Aprašo 2.2.2 papunktį įkrovimo parkas įrengiamas saugioje ir apsaugotoje stovėjimo aikštelėje, joje turi būti įrengta ne mažiau kaip dvi įkrovimo stotelės su prieiga (-omis), o atskirų įkrovimo stotelių prieigų individuali atiduodamoji galia turi būti ne mažesnės kaip 150 kW.
8. Jeigu įkrovimo parkas bus įrengiamas Aprašo 2.2.3 papunktyje nurodytoje teritorijoje (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio miestų transporto mazguose), tokio įkrovimo parko įrengtų įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) bendra atiduodamoji galia turi būti ne mažesnė kaip 900 kW, o atskirų įkrovimo stotelių prieigų individuali atiduodamoji galia ne mažesnė kaip 150 kW; miestų transporto mazgas suprantamas taip, kaip apibrėžta Reglamento (ES) Nr. 1315/2013 3 straipsnio 6 punkte. Laikoma, kad miestų transporto mazgo riba sutampa su miesto teritorijos riba.
9. Įkrovimo prieigos, išskyrus belaidžius arba induktyviuosius įrenginius, turi atitikti Lietuvos ir Europos Sąjungos patvirtintuose standartuose numatytus reikalavimus dėl transporto priemonių jungčių įvadų ir matmenų suderinamumo ir sukeičiamumo. Jungtis – fizinė įkrovimo prieigos ir elektrinės transporto priemonės sąsaja, per kurią keičiamasi elektros energija.
10. Jei įkrovimo stotelė turi keletą skirtingų jungčių (pvz., „Combo 2“, „CHAdeMO“ ir kt. jungtis), bent viena jų privalo būti „Combo 2“ jungtis, atitinkanti Europos Sąjungos standartą EN 62196-3:2014.
11. Visose įkrovimo prieigose turi būti įrengtas stacionarus įkrovimo kabelis.
12. Privalo būti sudarytos sąlygos įrengtoje įkrovimo prieigoje įkrauti elektrinę transporto priemonę neturint tiesioginės sutarties su elektros energijos tiekėju ir (ar) įkrovimo prieigos operatoriumi, t. y. užtikrinta galimybė už įkrovimo paslaugą atsiskaityti vietoje (ad-hoc), neturint išankstinių specialių identifikacinių kortelių ar kitų priemonių. Įkrovimo stotelė su prieiga (-omis) turi turėti mokėjimo kortelių skaitytuvus arba bekontaktę funkciją turinčius prietaisus, galinčius nuskaityti mokėjimo korteles. Vienas prietaisas gali būti skirtas ir kelioms įkrovimo prieigoms.
13. Įkrovimo prieigoje turi būti aiškiai pateikiama informacija apie ad-hoc įkrovimo kainą, kad galutiniams naudotojams ši informacija būtų žinoma prieš pradedant įkrovimo seansą. Ši informacija apie ad-hoc įkrovimo kainą turi apimti visas kainos dedamąsias, kurias operatorius taiko įkrovimo seanso kainai apskaičiuoti.
14. Įkrovimo stotelė su prieiga turi turėti interneto ryšio prieigą (LAN, BT, 4G ar kt.).
15. Įkrovimo prieigų operatorius privalo užtikrinti, kad visos jo eksploatuojamos viešai prieinamos įkrovimo prieigos yra skaitmeniniais ryšiais susietos įkrovimo prieigos.
16. Įrengiant įkrovimo stoteles su prieiga (-omis) turi būti įrengiamos ir išmaniosios elektros energijos apskaitos sistemos, skirtos į tinklą perduotos elektros energijos kiekiui arba iš tinklo suvartotos elektros energijos kiekiui matuoti.
17. Visos įrengtos įkrovimo stotelės su prieiga (-omis) privalo turėti Viešųjų ir pusiau viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų informacinės sistemos (toliau – IS) tvarkytojo suteiktus unikalius identifikacinius kodus, būti įregistruotos IS ir neatlygintinai jai teikti statinius ir dinaminius duomenis:
17.1. įkrovimo stotelė su prieiga (-omis) turi būti pritaikyta teikti statinius (įkrovimo prieigų geografinė padėtis, jungčių skaičius, neįgaliesiems skirtų automobilių stovėjimo vietų skaičius, įkrovimo stotelės, degalinės savininko, įkrovimo operatoriaus kontaktinė informacija, darbo valandos, identifikavimo (ID) kodai, jungties tipas, srovės rūšis (kintamoji / nuolatinė srovė), atiduodamoji galia (kW)) ir dinaminius duomenis (veikimo būsena (veikia / neveikia), prieinamumas (naudojama / nenaudojama), ad hoc kaina);
17.2. IS operatoriai statinius ir dinaminius duomenis į IS modulį teikia automatizuotu būdu per atvirąjį įkrovimo prieigų protokolą (angl. Open Charge Point Protocol), ne senesnį kaip 1.5 versijos, arba per atvirąjį įkrovimo stotelių sąsajos protokolą (angl. Open Charge Point Interface Protocol), ne senesnį kaip 2.2 versijos, arba kitu, su IS modulio valdytoju suderintu, protokolu.
18. Įkrovimo stotelė su prieiga (-omis) turi būti įrengta viešai prieinamoje vietoje.
19. Įkrovimo stotelė su prieiga (-omis) turi būti prieinama 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę arba kitu įkrovimo prieigos operatoriaus iš anksto nustatytu ir IS skelbiamu laiku.
20. Įkrovimo prieiga pagal parametrus turi būti pritaikyta pastatyti ir įkrauti joje sunkiasvores transporto priemones atsižvelgiant į transporto priemonių gabaritus bei manevravimo trajektorijas, tinkamai pažymėta kelio ženklais ir kelio ženklinimu.
21. Projekto pareiškėjas turi užtikrinti, kad visa sukurta viešai prieinama įkrovimo infrastruktūra būtų įrengta taikant universalaus dizaino reikalavimus ir pritaikyta naudotis visų visuomenės grupių atstovams:
21.1. įkrovimo prieigos turi būti apšviestos, saugumo sumetimais prie jų gali būti montuojamos vaizdo stebėjimo kameros;
21.2. transporto priemonių statymo vietos turi atitikti minimalius sunkvežimių ir autobusų stovėjimo vietų parametrų reikalavimus, kurie nustatyti statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“, patvirtinto Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. gruodžio 2 d. įsakymu Nr. D1-933 „Dėl statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ patvirtinimo“, 114 punkte;
21.3. įkrovimo stotelė su prieiga (-omis) turi būti paprastai naudojama: lengvai pasiekiama, įjungiama / išjungiama (rekomenduojamas prietaiso įrengimo aukštis ne didesnis kaip 1,2 m), įkrovimui reikalinga įranga lengvai ištraukiama / įstatoma, pakeliama pagal svorį (rekomenduojama iki 2 kg), paprastas ir aiškus apmokėjimas;
21.4. gali būti įrengiamos indukcinio statinio belaidžio įkrovimo prieigos ir prieigos, pritaikytos robotizuotoms įkrovimo paslaugoms;
21.5. gali būti įrengiamos nuo kritulių dengtos įkrovimo vietos, kurios būtų tinkamos palaukti, jose būtų sėdimųjų vietų, galimybė įsigyti maisto ir gėrimų, tualetai
22. Įkrovimo stotelė su prieiga (-omis) turi būti tinkamai įrengta, ir turi būti sudaryta jos priežiūros sutartis, užtikrinanti priežiūrą visą eksploatavimo laikotarpį, vadovaujantis elektros įrenginių įrengimo, eksploatavimo techninę saugą, elektromagnetinį suderinamumą, elektrotechnikos gaminių saugą reglamentuojančiais teisės aktais, įkrovimo stotelė negali kelti grėsmės įkrovimo prieigų naudotojams ir (ar) jų transporto priemonėms. Įkrovimo stotelės (prieigos) gedimų šalinimas turi būti užtikrintas ne ilgiau kaip per 10 darbo dienų.
23. Įkrovimo prieigų operatoriai, siekiantys teikti įkrovimo paslaugas įkrovimo stotelėse Projektų taisyklių 248.2 papunktyje nurodytą laikotarpį (5 metus), skirtą investicijų tęstinumui garantuoti, jei jie nėra pagal JP projektą laikomi JP projekto pareiškėjais, turi būti atrenkami konkurencingos procedūros būdu.
24. Elektromobilių įkrovimo prieigų operatoriai, kurie savo infrastruktūroje siūlo arba leidžia sutartimis pagrįstus mokėjimus, turi nediskriminuoti judumo paslaugų teikėjų, pavyzdžiui, taikydami lengvatines prieigos sąlygas arba be objektyvaus pagrindo diferencijuodami kainas (Reglamento (ES) Nr. 651/2014 36a straipsnio 9 dalis).
25. Ant įkrovimo stotelės turi būti nurodytas kontaktas (specialus mygtukas arba telefono numeris) informacijai dėl įkrovimo stotelės (prieigos) gedimo pranešti arba pagalbai dėl įkrovimo paslaugos gauti.
26. Įrengiant įkrovimo stotelę su prieiga (-omis) lauke arba atvirose vietose be sienų ar stogo, įrengiamos įkrovimo prieigos turi atitikti ne žemesnę kaip IP-54 atsparumo dulkėms ir drėgmei klasę.
27. Įrengiant įkrovimo stotelę su prieiga (-omis), kuri (-ios) nėra montuojama (-os) ant sienos, o yra statoma (-os) ant žemės, prieigos turi atitikti ne žemesnę kaip IK-10 atsparumo smūgiams klasę.
28. Įkrovimo stotelė su prieiga (-omis) turi turėti ne trumpesnę kaip 24 mėnesių gamyklinę įrangos garantiją.
29. Įkrovimo stotelės montavimo darbus turi atlikti asmuo, turintis Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos išduotą elektros įrenginių įrengimo atestatą.
30. JP projekto pareiškėjas apie planuojamos elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga (-omis) įrengimą turi iš anksto raštu informuoti JP vykdytoją, pateikti AB „Energijos skirstymo operatorius“ (toliau – ESO) išduotas technines prijungimo sąlygas, jei įrengiamas atskiras elektros įvadas, arba objekto, į kurio vidaus elektros tinklą būtų prijungiama elektromobilių įkrovimo stotelė, savininko rašytinį suderinimą. Elektros energija įkrovimo stotelei su prieiga (-omis) gali būti teikiama iš vieno ar kelių šaltinių. Jei elektros energija tiekiama iš kelių skirtingų šaltinių, JP pareiškėjas JP vykdytojui turi pateikti informaciją, kaip iš šių šaltinių gaunama elektros energija užtikrina nustatytos atiduodamosios galios poreikį.
31. Jei įrengiamas atskiras elektros įvadas, JP projekto pareiškėjas turi per 12 mėnesių nuo ESO išduotų techninių prijungimo sąlygų pasirašyti su elektros operatoriumi elektros prijungimo sutartį ir sumokėti elektros prijungimo įmoką.
32. Visos įkrovimo stotelės su prieigomis turi būti įrengtos JP projekto pareiškėjo valdomame nekilnojamojo turto objekte.
33. Finansavimas neteikiamas projektams, vykdomiems ne Lietuvos Respublikos teritorijoje;
34. Vienam JP projekto pareiškėjui (vienam juridiniam asmeniui) suteikta dotacija neviršija 5 000 000 (penkių milijonų) eurų;
35. Vienoje JP projekto paraiškoje nėra ribojamas elektromobilių įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) skaičius viename nekilnojamojo turto objekte;
36. Siekiant užtikrinti atitiktį Reglamento (ES) Nr. 651/2014 6 straipsnio nuostatoms, JP projekto veiklos gali būti pradėtos įgyvendinti ne anksčiau kaip po JP projekto paraiškos pateikimo JP vykdytojui dienos. JP projektui, kurio veiklos pradėtos įgyvendinti iki paraiškos registravimo dienos, finansavimas neskiriamas.
37. JP projektų paraiškų skaičius vienam pareiškėjui (juridiniam asmeniui) nėra ribojamas, tačiau dėl kiekvieno įkrovimo parko Aprašo 2.2.1 papunktyje (vieno TEN-T tinklo kelio ruožo), 2.2.2 papunktyje (vienos stovėjimo aikštelės) arba 2.2.3 papunktyje (vieno miesto mazgo) nurodytose vietose turi būti teikiama atskira paraiška, užtikrinant bent minimalius atitinkamus Aprašo 3.4.5–3.4.8 papunkčiuose nurodytus reikalavimus.
38. Bet kokia koncesija arba kitas perdavimas trečiajai šaliai eksploatuoti finansuojamą elektromobilių įkrovimo infrastruktūrą yra suteikiamas konkurencingomis, skaidriomis ir nediskriminacinėmis sąlygomis, deramai atsižvelgus į taikomas koncesijos suteikimo taisykles ar kitus taikytinus teisės aktus.
39. JP projektas įgyvendinamas pagal projekto sutartyje, Apraše ir Projektų taisyklėse nustatytus reikalavimus.
40. Pareiškėjas privalo užtikrinti, kad visi su projekto įgyvendinimu susiję viešieji pirkimai būtų vykdomi vadovaujantis Pirkimų taisyklėmis, nustatytomis Projektų taisyklių 7 priede; projekto sutartys turi būti įgyvendinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Statybų darbų projektas turi būti įgyvendinamas vadovaujantis Statybos įstatymu, statybos techninių reglamentų reikalavimais ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.