VIEŠAJAM SEKTORIUI, įsigijus naudotus M1 ir N1 klasės grynuosius elektromobilius ar vandeniliu varomus automobilius 2025-07 Nr. 08-008-J-0001-J04

Priemonė: Netaršių transporto priemonių įsigijimo viešajam sektoriui skatinimas, kai pareiškėjas įsigyja naudotus M1 ir N1 klasės grynuosius elektromobilius ar vandeniliu varomus automobilius

Paraiškos priimamos nuo : 2025-07-29 08:00

Paraiškos priimamos iki: 2026-03-30 17:00

Kompensacinė išmoka: Eur.

Kvietimui numatytas finansavimas: 97500.00 Eur.

FORMAI PRITARTA  

Tarpinstitucinės darbo grupėssudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 11d. įsakymu Nr. 1K-219 „Dėl tarpinstitucinės darbo grupės sudarymo“, 2025 m. vasario 26 d. posėdžio protokolu Nr. 25

Jungtinių projektų valdymo proceso 2 priedas  

KVIETIMAS TEIKTI PARAIŠKAS FINANSUOTI JUNGTINIO PROJEKTO PROJEKTUS

BENDRA INFORMACIJA

Lauko pavadinimas

Lauko aprašymas

JP atsakinga  institucija *[1]

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra

JP projektų atrankos būdas *

Tęstinė atranka

Numeris *

08-008-J-0001-J04

Pavadinimas *

Netaršių transporto priemonių įsigijimo viešajam sektoriui skatinimas

Administruojan-čioji institucija *

​Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra 

 

Pradžios data *

2025-07-29 08:00

Pabaigos data *

2026-03-30 17:00  arba kol baigsis kvietimui skirta lėšų suma

Programa *

Planas „Naujos kartos Lietuva“

Finansavimo forma *

Dotacija

 

Kvietimo finansavimo suma *

97 500,00 Eur

JP veikla (Jei kvietimas teikti JP projektų paraiškas skirtas kelioms veikloms, lentelė kartojama kiekvienai JP veiklai atskirai)

Lauko pavadinimas

Lauko aprašymas

Nebevykdoma

 

Veiklos numeris

10-001-06-01-01-01-03

Veiklos pavadinimas

 

Grynųjų elektromobilių arba vandeniliu varomų transporto priemonių įsigijimo viešajam sektoriui skatinimas

Pažangos priemonės poveiklės (finansuojamos projekto veiklos) numeris *

10-001-06-01-01-01-03

Pažangos priemonės poveiklės (finansuojamos projekto veiklos) pavadinimas *

Grynųjų elektromobilių arba vandeniliu varomų transporto priemonių įsigijimo viešajam sektoriui skatinimas (kai pareiškėjas įsigyja naudotus M1 ir N1 klasės grynuosius elektromobilius ar vandeniliu varomus automobilius)

 

 

Regionas *

Netaikoma 

 

TPF apskritis

Netaikoma 

 

Finansuojama JP projektų veikla *

Grynųjų elektromobilių arba vandeniliu varomų transporto priemonių įsigijimo viešajam sektoriui skatinimas (kai pareiškėjas įsigyja naudotus M1 ir N1 klasės grynuosius elektromobilius ar vandeniliu varomus automobilius)

Galimi pareiškėjai *

Viešieji juridiniai asmenys (valstybės ar savivaldybės, jų institucijų arba kitų valstybės ir savivaldybių juridinių asmenų, nesiekiančių naudos sau, įsteigti juridiniai asmenys, kurių tikslas – tenkinti viešuosius interesus (valstybės ir savivaldybės įmonės, valstybės ir savivaldybės įstaigos, viešosios įstaigos, kurių savininkė arba dalininkė yra valstybė ar savivaldybė, tradicinės religinės bendruomenės, religinės bendrijos ar centrai), nevykdantys ūkinės veiklos, ir viešąsias paslaugas teikiantys subjektai).

Pareiškėjo tipas *

Viešasis

Didžiausia galima skirti finansavimo lėšų suma JP projektui įgyvendinti, eurais *

Netaikoma

Finansuojamoji dalis *

46,50

Nuosavo įnašo dalis *

53,50

Projekto veiklų įgyvendinimui taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai *

Atvaizduojama lentele. Jeigu taikomi keli supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai, jie nurodomi atskirose eilutėse.

 

Supaprastintai apmokamų išlaidų dydžio kodas

Supaprastintai apmokamų išlaidų dydžio versija

 

Supaprastintai apmokamų išlaidų dydžio  pavadinimas

Dydis

Matavimo vienetas

Papildoma informacija

 

FĮ-25-03

 

.

 

03

 

 

 

Naudoto  grynojo elektromobilio ar vandeniliu varomo M1 ir N1 klasės automobilio įsigijimo išlaidų fiksuotasis vieneto įkainis, be PVM

 

.

 

16129,35

 

.

 

Vnt.

 

 

1.Grynojo elektromobilio ar vandeniliu varomo automobilio įsigijimą pagrindžiantys dokumentai (pirkimo-pardavimo sutartis, perėmimą juridinio asmens nuosavybėn įrodantys dokumentai ar kiti lygiaverčiai dokumentai);

2.Išrašas iš Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registro, kuriame yra nurodytas transporto priemonės savininkas ar valdytojas, transporto priemonės identifikavimo numeris, pirmoji registracijos data, pirmoji registracijos data Lietuvos Respublikoje, registracijos valdytojo vardu data, transporto priemonės klasė, degalų tipas arba galios šaltinis ir (ar) kiti techniniai parametrai.

 

Finansavimo šaltiniai ir sumos

 

Nurodomos kvietime JP veiklai skirtos finansavimo lėšų sumos pagal šaltinius.

Pildant INVESTIS, finansavimo šaltiniai atvaizduojami iš H.1.2 formos konkrečios JP veiklos.

Atvaizduojama lentele:

 

Nr.

Finansavimo šaltinis

Finansavimo suma

1.

 

Projektams  skiriamos finansavimo lėšos

 

97500,00

1.1.

ES fondų lėšos

 

1.2.

EGADP subsidijos lėšos

97500,00

1.3.

EGADP paskolos lėšos

 

1.4.

Bendrojo finansavimo lėšos 

 

1.5.

Valstybės biudžeto lėšos

 

1.6.

Valstybės biudžeto lėšos, skirtos ES fondų lėšomis netinkamam finansuoti PVM apmokėti

 

2.

Nuosavas įnašas

112181,55

2.1.

Nacionalinės viešosios lėšos

 

2.2.

Privačios lėšos

112181,55

 

Iš viso

209681,55

 

Valstybės pagalba

Nurodoma informacija apie JP veiklai taikomą valstybės pagalbą.

Atvaizduojama lentele:

Taikoma de minimis pagalba

Ne

 

Valstybės pagalba teikiama

Ne

Prievolė neperkelti veiklos

Ne

Valstybės pagalbos schemos Nr.

 

 

Reikalavimai valstybės pagalbai *

Netaikoma

 

FINANSAVIMAS IR ŠALTINIAI

Lauko pavadinimas

Lauko aprašymas

Finansavimo šaltinis

Nurodomi kvietimui galimi finansavimo šaltiniai ir jų sumos.

Siūlomas lentelės formatas:

Nr.

Finansavimo šaltinis

Finansavimo suma

1.

 

Projektams  skiriamos finansavimo lėšos

 

97500,00

1.1.

ES fondų lėšos

 

1.2.

EGADP subsidijos lėšos

97500,00

1.3.

EGADP paskolos lėšos

 

1.4.

Bendrojo finansavimo lėšos 

 

1.5.

Valstybės biudžeto lėšos

 

1.6.

Valstybės biudžeto lėšos, skirtos ES fondų lėšomis netinkamam finansuoti PVM apmokėti

 

2.

Nuosavas įnašas

112181,55

 

Iš viso

209681,55

 

 

ES fondų lėšos 

Jei JP veiklos, kuriai skirtas kvietimas, finansavimo šaltinis yra „ES fondų lėšos“, nurodom kvietimui skirta iš 2021-2027 m. ES fondų lėšų suma eurais ir pasirenkamas fondas:

Europos regioninės plėtros fondas_______ eur. 

  Europos socialinis fondas +___________eur. 

  Sanglaudos fondas____________eur. 

  Teisingos pertvarkos fondas_____________eur. 

Pildoma tik tuo atveju, jei kvietimas pildomas ne INVESTIS.

KITA INFORMACIJA

Lauko pavadinimas

Lauko aprašymas

Reikalavimai JP projektams *

Tinkamos finansuoti išlaidos

Projekto išlaidos turi atitikti Administravimo taisyklių, Projektų taisyklių VII skyriuje ir CPVA parengtose Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje www.esinvesticijos.lt, išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.

 

Tinkamos kompensuoti JP projekto išlaidos turi būti patirtos ir apmokėtos pareiškėjo ne vėliau kaip iki kvietimo termino pabaigos ir atitikti Elektromobilių ir vandeniliu varomų lengvųjų transporto priemonių įsigijimo fiksuotų vieneto įkainių nustatymo tyrime (2023 m. vasario 15 d.) nustatytas fiksuotuosius vieneto įkainius sudarančias išlaidų kategorijas.

 

Pagal Aprašą pridėtinės vertės mokestis nefinansuojamas.

 

Finansinės nuomos (lizingo) laikotarpis negali būti ilgesnis už projekto įgyvendinimo trukmę, tai yra finansinės nuomos (lizingo) būdu įsigytas daiktas iki projekto įgyvendinimo pabaigos turi tapti projekto vykdytojo nuosavybe. Kitos su finansinės nuomos (lizingo) sutartimi susijusios išlaidos (sutarties dokumentų parengimo, sutarties sąlygų keitimo mokesčiai bei mokesčiai už įgaliojimus, pažymas, skolų sureguliavimo dokumentus, hipotekos mokesčiai, transportavimo, muitinės išlaidos ir kt.) nėra tinkamos finansuoti.

Tokiu atveju transporto priemonės registracijos liudijime pareiškėjas turi būti nurodytas transporto priemonės savininku.

 

Kompensacija apskaičiuojama

7500 (septyni tūkstančiai penki šimtai) eurų (46,50 proc. Aprašo 14.1 papunktyje nurodyto FĮ-25-01 supaprastinto įkainio) už kiekvieną įsigytą naudotą transporto priemonę, kurios registracijos data ne ankstesnė kaip 2022 m. lapkričio 1 d.

Salygos  gauti kompensaciją

      1. Pareiškėjo transporto priemonės registracijos liudijime privalo būti nurodyta pirmosios registracijos data, pirmosios registracijos Lietuvos Respublikoje data arba, jeigu tai naudota transporto priemonė, modelio metai.
      2. Kompensacija už transporto priemonę, kurios identifikavimo numeris yra tas pats, gali būti skiriama tik vieną kartą. Pareiškėjas, įsigydamas transporto priemonę, turi įsitikinti, ar už transporto priemonę nebuvo suteikta kompensacija. Tuo atveju, jei visa ar dalis kompensacijos buvo sugrąžinta, laikoma, kad kompensacija už transporto priemonę buvo išmokėta, ir pakartotinai pateiktos paraiškos dėl kompensacijos už transporto priemonę atmetamos. Pareiškėjui neišlaikius transporto priemonės visą nustatytą tęstinumo laikotarpį, kompensacija grąžinama proporcingai neišlaikytam tęstinumo laikotarpiui.
      3. Įsigyta transporto priemonė (įgyvendinant veiklą kompensacijos teikiamos pareiškėjams, kurie įsigijo naudotą transporto priemonę ir tapo transporto priemonės valdytoju. Transporto priemonės valdytojas pagal Aprašą suprantamas kaip juridinis asmuo, nurodytas transporto priemonės registracijos liudijime):
      4. Naudota transporto priemonė – transporto priemonė, nuo kurios pirmosios registracijos metų (registracijos liudijime nurodytas B kodas), o tais atvejais, kai pirmosios registracijos metai nenurodyti, nuo modelio metų (registracijos liudijime nurodytas B.2 kodas) iki pirmosios registracijos Lietuvos Respublikoje metų (registracijos liudijime nurodytas B.1 kodas) yra praėję ne daugiau kaip 4 (ketveri) metai. Visais atvejais pirmosios registracijos Lietuvos Respublikoje jos valdytojo vardu data (registracijos liudijime nurodytas I.1 kodas) turi būti ne ankstesnė kaip 2022 m. lapkričio 1 d.8.Tinkama transporto priemonė kompensacijai gauti yra ta, kurios registracijos liudijimo laukelyje „P.3 Degalų tipas arba galios šaltinis“ nurodyta tik elektra arba elektra / vandenilis.
      5. Tinkama transporto priemonė kompensacijai gauti yra ta, kurios registracijos liudijimo laukelyje „P.3 Degalų tipas arba galios šaltinis“ nurodyta tik elektra arba elektra / vandenilis.

 

Horizontaliųjų principų ir atitinkamų Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų laikymosi reikalavimai *

Vertinama, kad vykdant poveiklę „Grynųjų elektromobilių arba vandeniliu varomų transporto priemonių įsigijimo viešajam sektoriui skatinimas“ (toliau – visai netaršių lengvojo transporto priemonių įsigijimas) prisidės prie Nacionaliniame pažangos plane įtvirtinto darnaus vystymosi horizontaliųjų  principų (toliau – HP) įgyvendinimo ir pažangos rodiklių „1.2 Žaliųjų viešųjų pirkimų vertės dalis nuo visų viešųjų pirkimų dalies“ ir „1.3. Išmetamų į atmosferą šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekio pokytis ES ATLPS nedalyvaujančiuose sektoriuose, palyginti su 2005 m.“ pasiekimo.

 Tiesiogiai neturės poveikio inovatyvumo (kūrybingumo) HP, nes nėra susijusios su sisteminių inovacijų ekosistemos problemų sprendimu ar atviros, laisvos, savimi pasitikinčios ir kūrybingos visuomenės, kuri yra būtina inovatyvumo sąlyga, kūrimu, tačiau ir neturės neigiamo poveikio šiam HP. Taip pat neturės poveikio lygių galimybių visiems HP, nes nėra susijusi su atskirų visuomenės grupių gyvenimo kokybės gerinimu.

      Įgyvendinant JP ir JP projektą nebus pažeidžiami HP: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.); inovatyvumo (kūrybingumo) (vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.) bei atsižvelgiama į Jungtinių Tautų neįgaliųjų teisių konvencijos nuostatas. Nebus  numatyta projekto įgyvendinimo veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį įgyvendinant HP.
      JP ir JP projekto įgyvendinimo metu bus laikomasi klimato ir aplinkos apsaugos standartų, atsižvelgiant į Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo  11 straipsnį, Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus, Jungtinių Tautų bendrosios klimato kaitos konvencijos Paryžiaus susitarimą. Jokia projekto veikla nebus daroma reikšmingos žalos 6 aplinkos tikslams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088,17_straipsnyje.
     Pagal 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-06-01-01 „Skatinti alternatyviųjų degalų naudojimą transporto sektoriuje“ veiklos „Taršių lengvojo transporto priemonių (M1 ir N1 klasės) pakeitimo į visai netaršias (elektra arba vandeniliu varomas) skatinimas“ poveiklės „
Grynųjų elektromobilių arba vandeniliu varomų transporto priemonių įsigijimo viešajam sektoriui skatinimas“ projektų finansavimo sąlygų apraše (toliau – Aprašas) finansuojama veikla nepažeidžia Chartijos pagrindinių teisių: orumo; asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingo teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos. Įgyvendinant veiklą nebus pažeista Chartijoje įtvirtinta teisė į nuosavybę.

JP projektai atitiks reikšmingos žalos nedarymo horizontaliuosius principus:

Klimato kaitos švelninimas ir Prisitaikymas prie klimato kaitos - šia investicija svariai prisidedama prie šilumos efektą sukeliančių dujų (ŠESD) emisijų mažinimo, švaraus ar neutralaus poveikio klimatui judumo didinimo, nes skatinama taršias lengvojo transporto priemones (M1 ir N1 klasės) pakeisti į visai netaršias (varomas elektra arba vandeniliu). Pagal Aprašą skatinamas visai netaršių lengvojo transporto priemonių įsigijimas neturi jokio numatomo poveikio šiam aplinkos tikslui arba numatomas jo poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą, todėl laikoma, kad investicijos atitinka prisitaikymo prie klimato kaitos tikslą.

Planuojamos investicijos į visai netaršių lengvojo transporto priemonių įsigijimo skatinimą neturės neigiamos įtakos prisitaikymo prie klimato kaitos pastangoms ar atsparumui žmonių, gamtos, turto ir kitos ekonominės veiklos rizikai ir yra suderinti su vietos, sektoriaus ir šalies prisitaikymo pastangomis, nes neplanuojama kurti jokios infrastruktūros potvynių zonoje.

Perėjimas prie žiedinės ekonomikos, įskaitant atliekų prevenciją ir perdirbimą - kadangi skatinamas visai netaršių lengvojo transporto priemonių įsigijimas, tai neturi jokio numatomo poveikio šiam aplinkos tikslui arba numatomas jo poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą, todėl laikoma, kad investicijos atitinka žiedinės ekonomikos, įskaitant atliekų prevenciją ir perdirbimą, tikslą. Planuojamos investicijos į visai netaršių lengvojo transporto priemonių įsigijimo skatinimą neturės jokio neigiamo tiesioginio ar netiesioginio poveikio žiedinės ekonomikos, įskaitant atliekų prevenciją ir perdirbimą, tikslui, nes M1 ir N1 kategorijų transporto priemonės pagamintos taip, kad mažiausiai 95 proc. jų masės tinka pakartotinai naudoti ir (arba) (atnaujinti), kaip nustatyta 2005 m. spalio 26 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2005/64/EB dėl motorinių transporto priemonių tipų patvirtinimo, atsižvelgiant į galimybę jas pakartotinai naudoti, perdirbti ir atnaujinti, bei iš dalies keičiančios Tarybos direktyvą 70/156/EEB, I priede. Be to taikomos priemonės atliekoms tvarkyti pagal atliekų hierarchiją tiek transporto priemonių parko naudojimo etapu (techninė priežiūra), tiek jo gyvavimo ciklo pabaigoje, be kita ko, pakartotinai naudojant ir perdirbant baterijas ir elektroniką (visų pirma jų svarbiausias žaliavas).

Oro, vandens ar žemės taršos prevencija ir kontrolė – kadangi skatinamas visai netaršių lengvojo transporto priemonių įsigijimas, tai neturi jokio numatomo poveikio šiam aplinkos tikslui arba numatomas jo poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą, todėl laikoma, kad investicijos atitinka oro, vandens ar žemės taršos prevencijos ir kontrolės tikslą.

Planuojamos investicijos į visai netaršių lengvojo transporto priemonių įsigijimo skatinimą neturės jokio neigiamo tiesioginio ar netiesioginio poveikio šiam aplinkos tikslui, nes transporto priemonės atitinka 2009 m. balandžio 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2009/33/EB dėl skatinimo naudoti netaršias kelių transporto priemones ir taip remti mažataršį judumą priedo 2 lentelėje nustatytas netaršių lengvųjų transporto priemonių išmetamų teršalų kiekio ribines vertes. Be to M1 ir N1 kategorijų kelių transporto priemonių atveju padangos atitinka aukščiausios klasės padangoms taikomus išorinio riedėjimo triukšmo reikalavimus ir dviejų aukščiausių klasių padangoms taikomą riedėjimo varžos koeficientą (darantį įtaką energijos vartojimo efektyvumui), nustatytą 2020 m. gegužės 25 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2020/740 dėl padangų ženklinimo pagal degalų naudojimo efektyvumą ir kitus parametrus, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2017/1369 ir panaikinamas Reglamentas (EB) Nr. 1222/2009, kurį taip pat galima patikrinti Europos gaminių energijos vartojimo efektyvumo ženklinimo duomenų bazėje (EPREL).

Biologinės įvairovės ir ekosistemų apsauga ir atkūrimas - visai netaršių lengvojo transporto priemonių įsigijimas neturi jokio numatomo poveikio šiam aplinkos tikslui arba numatomas jo poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą, todėl laikoma, kad investicija atitinka biologinės įvairovės ir ekosistemų apsaugos ir atkūrimo tikslą.

Nenumatoma, kad investicijos į visai netaršių lengvojo transporto priemonių įsigijimo skatinimą turės neigiamą įtaką biologinės įvairovės ir ekosistemų apsaugos ir atkūrimo tikslui.

Reikalavimai įgyvendinus JP projektų veiklas *

1. Po JP projekto finansavimo pabaigos 5 (penkerius) metus užtikrina investicijų tęstinumą Projektų taisyklių IV skyriaus dešimtajame skirsnyje nustatyta tvarka.

2. Pareiškėjas užtikrina, kad ilgalaikis materialusis turtas, kuris įsigytas ar sukurtas iš JP projektui skirtų lėšų, būtų naudojamas ir prižiūrimas vadovaujantis gamintojo rekomendacijomis ir visą 5 (penkerių) metų laikotarpį jo techninė būklė atitiktų teisės aktų reikalavimus.

3. Pareiškėjas įsipareigoja be JP vykdytojo sutikimo neparduoti ar kitaip neperleisti kitam fiziniam ar juridiniam asmeniui transporto priemonės, už kurią skirta kompensacija, mažiausiai 5 (penkerius) metus nuo kompensacijos sumokėjimo datos.

JP projektų įgyvendinimo trukmė *

Ne ilgiau kaip iki 2026-03-30 17:00 

 

Bendrieji teisės aktai *

  1. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-06-01-01 „Skatinti alternatyviųjų degalų naudojimą transporto sektoriuje“ veiklos „Taršių lengvojo transporto priemonių (M1 ir N1 klasės) pakeitimo į visai netaršias (elektra arba vandeniliu varomas) skatinimas“ poveiklės „Grynųjų elektromobilių arba vandeniliu varomų transporto priemonių įsigijimo viešajam sektoriui skatinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašas, 4 priedas https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/33140134e04f11ecb1b39d276e924a5d/asr
  2. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/fd3d3843f26111ecbfe9c72e552dd5bd/asr
  3. CPVA parengtos Rekomendacijos dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje www.esinvesticijos.lt, išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus, rasite https://www.esinvesticijos.lt/dokumentai/rekomendacijos-del-projektu-islaidu-atitikties-europos-sajungos-fondu-reikalavimams\
  4. Elektromobilių įkrovimo stotelių įsigijimo ir montavimo darbų išlaidų fiksuotuosius vieneto įkainius, nustatytus supaprastintai apmokamų išlaidų dydžių registre, rasite https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/supaprastintai-apmokamu-islaidu-dydziu-registras

Specialieji teisės aktai *

-1. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/fd3d3843f26111ecbfe9c72e552dd5bd/asr

PROJEKTŲ ATRANKOS KRITERIJAI

JP projektų atrankos kriterijai

Lauko pavadinimas

Lauko aprašymas

Bendrieji JP projektų atrankos kriterijai *

JP projektas turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede nustatytus projektų bendruosius atrankos kriterijus, specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai nėra nustatomi.

Specialieji JP projektų atrankos kriterijai *

Netaikoma

Prioritetiniai JP projektų atrankos kriterijai *

Netaikoma

PARAIŠKOS TEIKIMO TVARKA IR PRIEDAI

Lauko pavadinimas

Lauko aprašymas

Paraiškos teikimo tvarka *

Paraiškos formos pateikimo būdas:  Internetu Aplinkos projektų valdymo agentūros informacinėje sistemoje užpildant projekto paraiškos formą, kuri integruota https://apvis.apva.lt

 

Interneto svetainės, kuriose galima rasti informaciją, adresas: www.apva.ltwww.apvis.apva.lt

Paraiškos priedai *

Su paraiška privalomų pateikti dokumentų sąrašas:

  1. Įgaliojimas (jei paraišką teikia ne pats pareiškėjas).
  2.  Įsigijimo dokumentai ( pirkimo-pardavimo sutartis, sąskaitos-faktūros, perdavimo aktai,apmokėjimo dokumentai).
  3. Išrašas iš Lietuvos transporto priemonių registro.
  4. Pareiškėjo pasirašytas įsipareigojimas nenaudoti transporto priemonės ūkinei veiklai.
  5. Pareiškėjo valdymo organo (turinčio teisę priimti sprendimus) sprendimas pritarti pareiškėjo teikiamai JP projekto paraiškai.
  6. Dokumentai, patvirtinantys, kad įsigytose transporto priemonėse nėra švino, gyvsidabrio, šešiavalenčio chromo ir kadmio.

 

ATSAKINGI ASMENYS (Nurodomi institucijos, priimančios paraiškas ir teikiančios konsultacijas, duomenys)

Lauko pavadinimas

Lauko aprašymas

Vardas *

Simona

Pavardė *

Kirkilienė

Institucija *

Aplinkos projektų valdymo agentūra

Pareigos

 

Tel. *

+370 602 86791

El. paštas *

simona.kirkiliene@apva.lt

Lauko pavadinimas

Lauko aprašymas

Vardas *

Rasa

Pavardė *

Suzanovičienė

Institucija *

Aplinkos projektų valdymo agentūra

Pareigos

 

Tel. *

+370 611 92318

El. paštas *

rasa.suzanoviciene@apva.lt

 


 

                                                      _____________________________

[1] * – lauko duomenys perduodami į ESFIPS

Pildyti formą

Atnaujinimo data: 2025-07-29